Istnieje możliwość wykonania, na szczególne zamówienie, nie tylko dowolnej wersji przestawionych pojazdów, ale wykonanie dowolnego typu i w dowolnej skali pojazdu kolejowego lub samochodowego oraz obiektu architektonicznego.

Oferta modelarska obejmuje głównie modele w skali TT i N - w przygotowaniu są modele autobusów w skali H0. Modele wyprodukowano w technice łączenia elementów trawionych, odlewanych z żywic oraz zamawianych części fabrycznych znanych firm modelarskich. Pojazdy trakcyjne (TT) opierają się na podzespołach mechanicznych Tillig i Roco. Ich wykonanie realizowane jest w kooperacji z Panem Piotrem Wróblem. Są one wyposażone w zmienne oświetlenie czołowe, w silniki z kołem zamachowym oraz w standardowy sprzęg. Na życzenie możliwe jest wyposażenie we wtyk gniazda DCC. Wagon SN 61, ze względów konstrukcyjnych, ma ograniczony promień skrętu i nie przechodzi przez ciasne łuki (Rmin 450mm).

Pojazdy trakcyjne N - na razie niedostępne - będą oparte o mechanikę Fleischmanna.

Wagony obu skal wyposażone są w metalowe, jednostronnie izolowane koła, wyposażenie wnętrza, kinematykę krótkiego sprzęgu wraz ze znormalizowanym gniazdem. Wagony nie posiadają sprzęgów. Ze względu na elementy pudła (które można samodzielnie usunąć) niektóre typy wagonów nie wpisują się w najciaśniejsze łuki (np. N R192, TT R 285).